کد مطلب:314943 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:193

آن مصیبت عصاره جانم و میوه دلم فرزندم علی اکبر است
با عرض سلام به محضر مبارك حضرت استاد حجةالاسلام و المسلمین حاج شیخ علی ربانی خلخالی (دامة افاضاته) و آرزوی توفیقات بیش از پیش جنابعالی



[ صفحه 504]



در معرفی چهره درخشان اهل بیت (علیهم السلام) كه حبل الله المتین و صراط المستقیم و عروة الوثقی می باشند. با توجه به تأكیدات موكدی كه حضرت استاد در مجلدات چهره درخشان حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) داشتید اینجانب كربلائی نیز بر آن شدم كه كرامتی را كه نزد مداحان اهل بیت عصمت و طهارت مشهور و معروف است نقل نمایم باشد كه شنیدن این مطلب بر قوت ایمان برادران دینی ام بیفزاید.

نقل است جوانی در عالم رویا توفیق زیارت حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) را حاصل می نماید آن جوان عرض می كند كه یا اباعبدالله شنیده ام كه شما هزاران زخم در بدن دارید ولی الآن زخمی در بدن مباركتان مشاهده نمی كنم. آیا این شنیده ام غلط است؟

سالار شهیدان می فرماید: شنیده ی شما كاملا صحیح است. لیكن در اثر گریه های خالصانه شیعیان و دوستداران برای مصائب، اهل بیت آن زخم ها التیام یافته اند غیر از دو زخم كه یكی در كمرم است كه آن مصیبت برادر جانبازم قمر بنی هاشم است و دیگری زخمی است كه در قلبم جای دارد و آن مصیبت عصاره جانم، میوه دلم، فرزندم علی اكبر است و این دو زخم تا قیامت خوب نمی شود.

ارادتمند اهل بیت پیامبر اكرم تراب كربلائی سیف الدین دبیر دینی و قرآن مدارس قرچك.

10 / 10 / 80